Až 40%* úspora paliva díky E-Tech full hybridní motorzaci. Ve městě můžete až 80 %** času jezdit v elektrickém režimu. Akumulátor se dobíjí při zpomalování a brzdění, není potřeba elektrická zásuvka.
1. úroveň hybridního pohonu, elektrický systém s napětím 12 V pomáhá benzinovému motoru ve fázích akcelerace a nabízí pružnější a dynamičtější zážitek z jízdy při současném omezení spotřeby paliva.
*pro plně hybridní typ pohonu E-Tech ve srovnání s mild-hybridním automobilovým typem pohonu podle protokolu WLTC City/UTAC a zdroje IDIADA/září 2022.
**doba jízdy v závislosti na stavu baterie a stylu jízdy/zdroj: Interní údaje společnosti Renault/2022.
Na výběr je kompletní nabídka 100% hybridních pohonných jednotek: E-Tech full hybrid, jeden z nejúčinnějších výkonů ve své kategorii a mild hybrid.
E-Tech full hybrid 200 | mild-hybrid 160 auto | |
---|---|---|
technologie | 1 baterie |
1 x 12 V baterie |
nižší spotřeba paliva | až 40%* | až 8% |
spotřeba paliva | 4,5–4,8 l/100 km | 6,2-6,5 l/100 km |
emise CO2 | 102-109 g/km |
140-146 g/km |
rekuperace energie zpomalováním a brzděním | ano | ano |
elektrická asistence spalovacího motoru | ano | ano |
elektrická jízda ve městě | 80 %** času v elektrickém režimu ve městě | ne |
*pro E-Tech full hybridní motorizaci ve srovnání s mild-hybridním typem pohonu podle protokolu WLTC City/UTAC a zdroje IDIADA/září 2022.
**Doba jízdy v závislosti na stavu baterie a stylu jízdy/zdroj: Interní údaje společnosti Renault/2022.
to nejlepší z hybridních vozů
*doba jízdy v závislosti na stavu baterie a způsobu jízdy/zdroji: Renault interní/2022.
**pro E-Tech full hybridní motorizaci ve srovnání s mild-hybridní pohonnou jednotkou, podle protokolu WLTC City/UTAC a IDIADA zdroj/září 2022.
technologie
Pohonnou jednotku E-Tech full hybrid vozu Renault Austral tvoří nový tříválcový benzinový motor o objemu 1,2 litru s turbodmychadlem v kombinaci s novým elektromotorem, lithium-iontovou baterií a inteligentní multimódovou převodovkou.
hlavní funkce
Užijte si výkonný rozjezd s elektrickým pohonem. Při rekuperačním brzdění se během jízdy dobíjí baterie vašeho vozu. Díky čtyřem režimům rekuperace můžete získat ještě více energie.
mild hybrid nové generace
technologie
Přeplňovaný benzínový motor 1,3l s přímým vstřikováním je vybaven filtrem pevných částic a 12 V mild hybridním systémem. K dispozici je 160 koňová varianta s automatickou převodovkou CVT nové generace.
hlavní funkce
Snižuje spotřebu a pomáhá spalovacímu motoru během fáze rozjezdu nebo akcelerace. Můžete snížit spotřebu paliva a emise CO2 a současně si užít plynulejší rozjezdy a ještě lepší jízdní komfort!