Jezděte s klidem díky 32 pokročilým asistenčním systémům. Tyto prvky, vyvinuté v rámci bezpečnostního programu Renault Human first, umožňují pohodovější a bezpečnější jízdu.
inteligentní adaptivní tempomat, active driver assist
Active driver assist kombinuje inteligentní adaptivní tempomat se systémem „Stop & Go“ a centrováním jízdy v jízdním pruhu. Reguluje rychlost podle dopravní situace*, udržuje bezpečnou vzdálenost a zajišťuje vycentrování v jízdním pruhu. V pomalém provozu se vůz automaticky zastaví a opět rozjede.
*zahrnuto na dobu 5 let
Usnadněte si parkování: s vyspělými technologiemi parkovacích asistentů vyvinutými v rámci programu Renault Human first nebyly parkovací manévry nikdy tak jednoduché.
3D kamera se záběrem 360°
Čtyři kamery rekonstruují bezprostřední okolí vozidla v rozsahu 360° tak, abyste měli absolutní přehled o dění kolem.
Jezděte v naprostém bezpečí! Inteligentní asistenční systémy, které prošly optimalizací v rámci programu Human first, Vám pomohou zvládnout neočekávané situace na cestách.
Matrix LED vision
Automatické přepínání mezi dálkovými a potkávacími světly. Aktivuje se pomocí kamery umístěné v horní části čelního skla. Systém automaticky přizpůsobuje tvar světelného kužele dopravním a povětrnostním podmínkám, aby nedocházelo k oslnění ostatních vozidel a optimalizovala se viditelnost za tmy.
systém sledování mrtvého úhlu
Od rychlosti 15 km/h vás světelnými signály upozorňuje na vozidla, která se nacházejí mimo vaše zorné pole.
varování před opuštěním jízdního pruhu
Na základě informací z kamery varuje řidiče v případě přejetí čáry (souvislé nebo přerušované) nebo přiblížení se ke krajnici (středový pás, bariéra, chodník, krajnice atd.).
rozpoznávání dopravních značek
Díky kameře umístěné v horní části čelního skla jste během jízdy informováni o změnách omezení rychlosti prostřednictvím obrazovky openR a head-up displeje.
rozpoznávání dopravních značek s varováním při překročení povolené rychlosti
Pomocí kamery umístěné v horní části čelního skla vás informuje o rychlostních limitech prostřednictvím obrazovky openR a head-up displeje, které vás upozorní na překročení rychlosti.
aktivní systém nouzového brzdění – s detekcí chodců/cyklistů
Pomocí radarového senzoru systém vypočítá vzdálenost, která dělí vůz Renault Espace od vozidla před vámi, a upozorní řidiče na riziko čelního nárazu. Řidič pak může zabrzdit, ale pokud systém stále detekuje riziko kolize, brzdná síla se zvýší. Pokud řidič nereaguje, systém automaticky aktivuje brzdy.
aktivní systém nouzového brzdění s funkcí křižovatka
Při odbočování vlevo systém vypočítá vzdálenost mezi vozem Renault Espace a vozem, který míjíte, a upozorní řidiče na riziko čelní srážky. Řidič pak může vůz zabrzdit, ale pokud systém stále detekuje riziko kolize, brzdná síla se zvýší. Pokud řidič nereaguje, systém automaticky aktivuje brzdy.
automatické nouzové brzdění při couvání
Pokud se za vozem při couvání objeví překážka, váš vůz automaticky zabrzdí.
rear traffic alert
Získejte varování v případě blížící se překážky ze zadního rohu vozu.
systém varování před opuštěním jízdního pruhu
Pomocí kamery upevněné na čelním skle za zpětným zrcátkem systém rozpozná náhodné přejetí souvislé nebo přerušované čáry a varuje řidiče.
systém udržování v jízdním pruhu
Systém se aktivuje při rychlosti nad 70 km/h a vrací vozidlo zpět do jízdního pruhu, pokud přejede souvislou nebo přerušovanou čáru bez použití směrovek.
systém sledování mrtvého úhlu s aktivní korekcí jízdní dráhy
Pokud vůz při změně jízdního pruhu zjistí možnou kolizi, varuje vás nebo automaticky koriguje směr jízdy.
bezpečné vystupování cestujících
Váš vůz varuje cestující v případě nebezpečí při otevírání dveří.
systém detekce únavy řidiče
Systém rozpozná jakoukoli ztrátu koncentrace vašich reakcí a navrhne vám přestávku v řízení.
automatické přepínání dálkových a tlumených světel
Kamera umístěná v horní části čelního skla snímá změny světla v závislosti na dopravních podmínkách a venkovním osvětlení a automaticky upravuje světlomety.
adaptivní světlomety LED vision
Systém automaticky upravuje dosah a šířku světelného kuželu před vozem podle jízdních podmínek (rychlost, zatáčka) a počasí, čímž zvyšuje bezpečnost a komfort jízdy.