Až 40%* úspora paliva díky pohonné jednotce full hybrid E-Tech. Jezděte ve městě až 80 %** času v elektrickém režimu. Baterie se dobíjí při zpomalování a brzdění, není potřeba zásuvka.
Jedná se o první stupeň hybridizace vozu, elektrický sytém s napětím 12 V pomáhá benzinovému motoru ve fázích akcelerace a nabízí pružnější a dynamičtější zážitek z jízdy při současném omezení spotřeby paliva.
*pro pohonnou jednotku full hybrid E-Tech ve srovnání s pohonnou jednotkou mild hybrid, podle protokolu WLTC City / zdroj UTAC & IDIADA / září 2022.
**v závislosti na nabití baterie a stylu jízdy / zdroj: Renault interní/ 2022.
Na výběr máte ze dvou hybridních pohonných jednotek: full hybrid E-Tech a mild-hybrid.
full hybrid E-Tech 200 k | mild hybrid 160 k | |
---|---|---|
technologie | 1 baterie + 2 elektromotory + 1 spalovací motor |
1 x 12V baterie + 1 spalovací motor |
nižší spotřeba paliva | až o 40 %* | až o 8 % |
spotřeba paliva | 4,7 l/100 km | 6,2 l/100 km |
emise CO2 | 106 g/km | 142 g/km |
klasifikace Crit'Air | 1 | 1 |
rekuperace energie zpomalováním a brzděním | ano | ano |
posílení rekuperace energie | ano | ne |
elektrická asistence spalovacího motoru | ano | ano |
elektrická jízda ve městě | až 80 %** jízd s rekuperací energie | ne |
*pohonnou jednotku full hybrid E-Tech ve srovnání s pohonnou jednotkou mild hybrid, podle protokolu WLTC City / zdroj UTAC & IDIADA / září 2022.
**v závislosti na nabití baterie a stylu jízdy / zdroj: Renault interní/ 2022.
hybrid v nejlepší podobě
* v závislosti na nabití baterie a stylu jízdy / zdroj: Renault interní/ 2022
**pro pohonnou jednotku full hybrid E-Tech ve srovnání s pohonnou jednotkou mild hybrid, podle protokolu WLTC City / zdroj UTAC & IDIADA / září 2022.
technologie
Pohonnou jednotku full hybrid E-Tech vozu Renault Austral tvoří nový tříválcový benzinový motor o objemu 1,2 litru s turbodmychadlem v kombinaci s novým elektromotorem, lithium-iontovou baterií a inteligentní multimódovou převodovkou.
hlavní charakteristiky
Elektrický pohon automaticky zajišťuje rozjezdy, což přináší výkonné a rychlé zrychlení. Při rekuperačním brzdění se během jízdy dobíjí baterie vašeho vozu. Díky čtyřem režimům rekuperace můžete získat ještě více energie.
mild hybrid nové generace
technologie
Benzínový motor 1,3 l s turbem a přímým vstřikováním je vybaven filtrem pevných částic a 12V mild hybridní architekturou. Tato technologie nabízí výkon 160 k a sestává se ze střídavého startovacího systému propojeného s lithium-iontovou baterií, která generuje energii při zpomalování.
hlavní charakteristiky
Snižuje vliv spotřeby paliva při rozjezdu a akceleraci. Můžete snížit spotřebu paliva a emise CO2 a současně si užít plynulejší rozjezdy a ještě lepší jízdní komfort!