vozy vybavené
100% elektrickou technologií Renault E-Tech
100% elektrické vozy E-Tech
E-Tech 100% elektrický je jedním z řešení značky Renault dnešních problémů mobility. Naše know-how je založeno na desetiletých zkušenostech s vývojem elektromobilů i s každodenní asistencí prostřednictvím naší sítě dealerství.
Jízda ve 100% elektrickém voze Renault E-Tech znamená, že si můžete užívat citlivou a plynulou jízdu bez emisí škodlivých látek či emisí CO2.
100% elektrický vůz Renault E-Tech nevypouští žádné škodliviny*.
* podle normy WLTP
Díky výhradně elektrickému nabíjení – doma nebo na veřejných nabíjecích stanicích – je „plné nabití“ zhruba třikrát levnější než „plná nádrž“ vozidla se spalovacím motorem. Údržba je až o 30 % levnější, protože komponenty vydrží déle.
Plynulá a citlivější jízda než u vozidel se spalovacím motorem. Odezva motoru ve vozech Renault E-Tech zvyšuje vaše potěšení z jízdy.
Elektromobil je při rozjezdu a jízdě rychlostí nad 30 km/h tichý. Cestování bez hluku a vibrací.
Vozy Renault E-Tech čerpají z našich zkušeností s konstrukcí elektromobilů. Uvedením modelu Renault Zoe (již v roce 2012) značka Renault prokázala, že je průkopníkem v oblasti elektromobility.
Za volantem elektromobilu je život pohoda.
Získejte odpovědi na všechny časté dotazy. Usnadněte si řízení a nechte si pomoct s údržbou vašeho vozu Renault. Jednoduché odpovědi na otázky týkající se dojezdu, baterie, doby nabíjení a řešení nabíjení najdete v častých dotazech a na našich specializovaných stránkách.
Hlavní důvody, proč byste měli přejít na elektrický pohon:
Dojezd závisí na typu baterie a také na elektromotoru, se kterým je baterie spárována.
Kapacita baterie se udává v kWh. Tato energie je obdobou objemu palivové nádrže. Elektromotor využívá více či méně energie baterie v závislosti na modelu vozidla, jeho hmotnosti a příplatkové výbavě.
Dojezd se mění také v závislosti na dalších vnějších faktorech, jako je typ vozovky, rychlost, teplota a dokonce i styl jízdy.
Na základě inovací v oblasti výzkumu a vývoje jsou vozidla s pohonem Renault E-Tech vybavena technologiemi, jako je tepelné čerpadlo nebo systém temperování baterie, které jsou určeny k optimalizaci dojezdu.
Renault prodává vozy s různými úrovněmi dojezdu pro každodenní použití:
Co je dobré vědět:
Režim ECO vašeho vozu přizpůsobuje různá nastavení tak, abyste dosáhli většího dojezdu.
Spotřebu energie potřebné k vytápění vozu výrazně snižuje i použití tepelného čerpadla*, čímž se maximalizuje dojezd.
*v závislosti na modelu a verzi
Doba nabíjení vozidla závisí na následujících faktorech:
Časy nabíjení pro jednotlivé elektromobily značky Renault naleznete na stránce věnované nabíjení.
Dobré vědět: Doba nabíjení není lineární. Rychlost nabíjení se liší v závislosti na stavu nabití baterie a na teplotě. Například posledních 20 % se bude nabíjet déle. Proto byste se na rychlonabíječce měli vyvarovat každodenního nabíjení nad 80 %. Také je lepší dbát na to, aby nabití nekleslo pod 15 %.
Cena za nabití elektromobilu se liší podle vozidla, domácnosti a nabíjecího místa a závisí samozřejmě také na ceně elektřiny.
Co k tomu potřebujete vědět?
Několik tipů:
Domácí nabíjení je vždy levnější než nabíjení na veřejných nabíjecích stanicích.
S obvyklou cenou kolem 7 Kč za kWh nabijete celou baterii Renault Megane E-Tech 100% elektrický za 420 Kč.
Dodavatelé elektřiny nabízejí tarify, kde můžete mimo špičku nabíjet výrazně levněji.
Spotřeba elektromobilu závisí na několika faktorech, například na hmotnosti vozidla, typu vozovky a stylu jízdy.Tyto informace jsou sestavovány v rámci evropského postupu známého jako WLTP, který definuje spotřebu a dojezd.Ačkoli není možné poskytnout celkový údaj pro všechny elektromobily, lze u každého modelu uvést průměrnou hodnotu. Megane E-Tech 100% elektrický má v homologačním cyklu spotřebu přibližně 15,5 kWh/100 km (oproti přibližně 6 l/100 km u benzinového ekvivalentu).Je zajímavé, že spotřebu elektromobilu lze regulovat pomocí různých integrovaných technologií, jako je například režim ECO.
Podle studie, kterou 21. dubna 2020 zveřejnila evropská organizace Transport & Environnement (T&E)
sdružující přibližně padesát nestátních neziskových organizací, je odpověď kladná. Tato studie se zabývá dieselovými, benzinovými vozy i elektromobily v několika různých scénářích. Ať už je scénář jakýkoli, zjištění je vždy stejné. elektromobily vypouštějí méně CO2.
V nejlepším případě až o 81 % méně.
Je sice pravda, že výroba elektromobilu má větší uhlíkový dopad než výroba vozidla se spalovacím motorem, ale po uvedení do provozu jsou jeho lokální emise CO2 nulové a emise pevných částic nízké. Uhlíková stopa elektromobilu se po celou dobu jeho životnosti snižuje.
objevujte dál