vozy vybavené
100% elektrickou technologií Renault E-Tech
elektrické vozy E-Tech
E-Tech elektrický je jedním z řešení značky Renault dnešních problémů mobility. Naše know-how je založeno na desetiletých zkušenostech s vývojem elektromobilů i s každodenní asistencí prostřednictvím naší sítě dealerství.
Jízda ve voze Renault E-Tech elektrický znamená, že si můžete užívat citlivou a plynulou jízdu bez emisí škodlivých látek či emisí CO2.
Vůz Renault E-Tech elektrický nevypouští žádné škodliviny*.
* podle normy WLTP
Díky výhradně elektrickému nabíjení – doma nebo na veřejných nabíjecích stanicích – je „plné nabití“ zhruba třikrát levnější než „plná nádrž“ vozidla se spalovacím motorem. Údržba je až o 30 % levnější, protože komponenty vydrží déle.
Plynulá a citlivější jízda než u vozidel se spalovacím motorem. Odezva motoru ve vozech Renault E-Tech elektrický zvyšuje vaše potěšení z jízdy.
Elektromobil je při rozjezdu a jízdě rychlostí nad 30 km/h tichý. Cestování bez hluku a vibrací.
Vozy Renault E-Tech elektrický čerpají z našich zkušeností s konstrukcí elektromobilů. Uvedením modelu Renault Zoe (již v roce 2012) značka Renault prokázala, že je průkopníkem v oblasti elektromobility.
Za volantem elektromobilu je život pohoda.
Získejte odpovědi na všechny časté dotazy. Usnadněte si řízení a nechte si pomoct s údržbou vašeho vozu Renault. Jednoduché odpovědi na otázky týkající se dojezdu, baterie, doby nabíjení a řešení nabíjení najdete v častých dotazech a na našich specializovaných stránkách.
Hlavní důvody, proč byste měli přejít na elektrický pohon:
Dojezd závisí na typu baterie a také na elektromotoru, se kterým je baterie spárována.
Kapacita baterie se udává v kWh. Tato energie je obdobou objemu palivové nádrže. Elektromotor využívá více či méně energie baterie v závislosti na modelu vozidla, jeho hmotnosti a příplatkové výbavě.
Dojezd se mění také v závislosti na dalších vnějších faktorech, jako je typ vozovky, rychlost, teplota a dokonce i styl jízdy.
Na základě inovací v oblasti výzkumu a vývoje jsou vozidla s pohonem Renault E-Tech elektrický vybavena technologiemi, jako je tepelné čerpadlo nebo systém temperování baterie, které jsou určeny k optimalizaci dojezdu.
Renault prodává vozy s různými úrovněmi dojezdu pro každodenní použití:
Co je dobré vědět:
Režim ECO vašeho vozu přizpůsobuje různá nastavení tak, abyste dosáhli většího dojezdu.
Spotřebu energie potřebné k vytápění vozu výrazně snižuje i použití tepelného čerpadla*, čímž se maximalizuje dojezd.
*v závislosti na modelu a verzi
Doba nabíjení vozidla závisí na následujících faktorech:
Časy nabíjení pro jednotlivé elektromobily značky Renault naleznete na stránce věnované nabíjení.
Dobré vědět: Doba nabíjení není lineární. Rychlost nabíjení se liší v závislosti na stavu nabití baterie a na teplotě. Například posledních 20 % se bude nabíjet déle. Proto byste se na rychlonabíječce měli vyvarovat každodenního nabíjení nad 80 %. Také je lepší dbát na to, aby nabití nekleslo pod 15 %.
Cena za nabití elektromobilu se liší podle vozidla, domácnosti a nabíjecího místa a závisí samozřejmě také na ceně elektřiny.
Co k tomu potřebujete vědět?
Několik tipů:
Spotřeba elektromobilu závisí na několika faktorech, například na hmotnosti vozidla, typu vozovky a stylu jízdy. Tyto informace jsou sestavovány v rámci evropského postupu známého jako WLTP, který definuje spotřebu a dojezd. Ačkoli není možné poskytnout celkový údaj pro všechny elektromobily, lze u každého modelu uvést průměrnou hodnotu. Je zajímavé, že spotřebu elektromobilu lze regulovat pomocí různých integrovaných technologií, jako je například režim ECO.
Podle studie, kterou 21. dubna 2020 zveřejnila evropská organizace Transport & Environnement (T&E)
sdružující přibližně padesát nestátních neziskových organizací, je odpověď kladná. Tato studie se zabývá dieselovými, benzinovými vozy i elektromobily v několika různých scénářích. Ať už je scénář jakýkoli, zjištění je vždy stejné. elektromobily vypouštějí méně CO2.
V nejlepším případě až o 81 % méně.
Je sice pravda, že výroba elektromobilu má větší uhlíkový dopad než výroba vozidla se spalovacím motorem, ale po uvedení do provozu jsou jeho lokální emise CO2 nulové a emise pevných částic nízké. Uhlíková stopa elektromobilu se po celou dobu jeho životnosti snižuje.
objevujte dál