Jak postupovat při dopravní nehodě

Připravili jsme si pro vás jednoduchý návod pro případ dopravní nehody.​

JAK POSTUPOVAT PŘI DOPRAVNÍ NEHODĚ

bezprostředně po nehodě:

  • Zastavte a zabezpečte místo nehody rozsvícením varovných světel a následně i výstražným trojúhelníkem

 

  • Při opuštění vozidla mějte na sobě oblečenu reflexní vestu

 

  • Zjistěte, zda došlo ke zranění účastníků dopravní nehody, případně poskytněte první pomoc a přivolejte záchranáře prostřednictvím tísňové linky 112

 

  • Zkontrolujte, zda z havarovaných vozidel nevytékají provozní kapaliny

 

  • Zdržte se požívání alkoholu nebo medikamentů pod jejímž vlivem je zakázáno řídit motorové vozidlo

policii voláme vždy v případě:

  • Zranění či usmrcení

 

  • Vzniklé hmotné škody na některém zúčastněném vozidle vyšším než 100 000 Kč

 

  • Je poškozena nebo zničena pozemní komunikace nebo její příslušenství (značky, svodidla apod.)

 

  • Je poškozen nebo zničen majetek třetí nezúčastněné osoby (zaparkované vozidlo, oplocení apod.)

 

  • Nejste schopni vlastními silami uvést komunikaci do provozuschopného stavu (vyteklé provozní kapaliny, rozsypaný náklad apod.)

 

  • Nespolupráce ostatních účastníků / ujetí z místa / nedokážete se domluvit s cizinci

 

  • Podezření o požití návykových látek ostatními účastníky

Za bezdůvodné přivolání policie na místo nehody Vám nehrozí sankce

Ignorujte na místě nehody asistenční služby, které jste si sami neobjednali!

 

Volejte vždy asistenční linku vaší pojišťovny.

  Asistenční služba pro zajištění odtahu
(ČR i zahraničí)

Klientská linka pojišťovny
(při volání z ČR)
Allianz
+420 283 002 780
841 170 000
Kooperativa +420 266 799 779 841 105 105
Uniqa +420 272 101 020 488 125 125
Generali Česká pojišťovna +420 241 114 114 241 114 114

 

V případě, že potřebujete s čímkoliv poradit, obraťte se s důvěrou na klientskou linku vaší pojišťovny. Potřebujete-li zajistit odtah vozidla, volejte asistenční společnost vaší pojišťovny.

 

Vaší pojišťovnu naleznete na zelené kartě k Vašemu vozidlu.

 

Jak postupovat při dopravní nehodě (PDF)

Pojištění

záznam o dopravní nehodě

Všechny potřebné informace související s účastí na pojistné události zaznamenejte do Záznamu o dopravní nehodě, vč. uvedení viníka nehody. Pokud je mezi účastníky dopravní nehody neshoda o viníku, vždy přivolejte policii. Protokol nezapomeňte podepsat oběma účastníky a uvést datum.

 

Vedle Záznamu o dopravní nehodě pořiďte přímo na místě fotografie zachycující postavení vozidel v okamžiku nárazu ze všech stran a úhlů a viditelná poškození obou zúčastněných vozidel.

 

Případné svědky události požádejte o kontakt a požádejte je o spolupráci při policejním šetření.

 

Při opravě vozidel po pojistných událostech se s důvěrou obraťte na servisy Renault, kde se o Vás postarají specialisté na likvidaci pojistných událostí. Naši pracovníci udělají vše nezbytné proto, abyste nemuseli řešit pojistnou událost s pojišťovnou a svůj drahocenný čas mohli strávit příjemnějším způsobem.

objevte naše další služby

vizuál středové konzoly modelu Renault Megane E-tech

financování

naše řešení financování

financujte svůj vůz
vizuál modelu megane e-tech pro pojištění vozidel

pojištění vozu

pojistěte si Váš nový Renault s Mobilize Pojištění

objevte naše pojištění vozidel
vizuál Renault Megane E-tech pro rozšířené záruky

Renault Service

prodloužené záruky

zjistěte více informací o našich službách