Nabíjejte váš elektrický vůz Renault bez problémů, ať jste kdekoli.
Stejně jako je tomu u vozů se spalovacím motorem, má na spotřebu energie vašeho elektromobilu vliv mnoho faktorů.
rychlost
Čím rychleji jedete, tím více energie potřebujete pro udržení rychlosti.
styl jízdy
Použijte naše technologie k optimalizaci svého dojezdu, například zpomalování nebo brzdění s rekuperací energie.
topografie
Při jízdě do kopce vaše spotřeba elektřiny ovlivňuje váš dojezd. Pří jízdě z kopce můžete energii rekuperovat.
povětrnostní podmínky
Akumulátor poskytuje průměrný maximální dojezd 400 km v létě a 300 km v zimě.
nabíjení vozu
Hmotnost vašeho vozu dle jeho zatížení bude mít vliv na spotřebu energie.
Nabízíme vám možnost koupit si vůz současně s baterií a stát se tak výhradním majitelem!
Jedná se o měření dojezdu v souladu s evropskou normou NEDC. NEDC (New European Driving Cycle) je evropská norma pro měření emisí a spotřeby paliva. Jde o způsob měření spotřeby založený na stejných zkušebních jízdách pro všechny typy vozů v Evropě, bez ohledu na to, zda jsou s pohonem na klasické palivo, elektrickým pohonem nebo hybridním pohonem. Jedná se tak o objektivní kritérium pro měření rozdílů v parametrech mezi jednotlivými modely různých výrobců. Tato zkouška má dvě části. Vůz je umístěn na zkušební válce a je třikrát použit stejný městský jízdní cyklus (cyklus ECE-15), poté jedou cyklus jízdy mimo město. Průměrná hodnota z těchto čtyř cyklů poskytne teoretický průměrný dojezd.
Skutečný dojezd vozu se liší od ověřeného dojezdu podle různých proměnných souvisejících se skutečným použitím vozu: váš styl jízdy, typ trasy, vaše rychlost a klimatické podmínky. Proto hovoříme o skutečném dojezdu.
Nabízíme online služby Z.E., které vám pomohou mít pod kontrolou váš dojezd. Dojezd svého vozu můžete také mít pod kontrolou na dálku pomocí My Z.E. Connect: bez ohledu na to, kde se nacházíte, můžete si zobrazit úroveň nabití a dojezd vašeho vozu Renault Z.E., aktuální proces nabíjení nebo nedávnou historii nabíjení v reálném čase.
Dojezd vašeho vozu Renault Z.E. také přímo ovlivňuje váš styl jízdy.
Zde je několik jednoduchých tipů k optimalizaci vaší jízdy:
Když sedíte za volantem vozu Renault Z.E., můžete zkontrolovat svou aktuální spotřebu v reálném čase pomocí šetřiče paliva. Na palubní desce se zobrazuje zbývající dojezd vypočítaný podle úrovně nabití baterie a vaší průměrné spotřeby.
Úroveň nabití a zbývající dojezd můžete také sledovat na dálku pomocí počítače nebo chytrého telefonu přes službu My Z.E. Connect, která je součástí standardní výbavy u všech verzí vozů Renault ZOE.
Existuje několik způsobů, jak maximalizovat váš dojezd.
Nejdůležitějším faktorem je váš styl jízdy. Chcete-li zvýšit dojezd a co nejvíce využít rekuperační brzdění, měli byste si osvojit ekologické jízdní chování: myslete dopředu, používejte brzdění motorem, jezděte citlivě...
Řiďte se radami na vašem interaktivním tabletu R-LINK. Na konci každé cesty zhodnotí vaší jízdu a poskytne vám užitečné rady pro ekojízdu sloužící ke zlepšení vašeho dojezdu.
A pro ještě větší zvýšení dojezdu můžete zapnout režim EKO jízdy. Výkon klimatizace nebo topení a dynamický výkon vozu se sníží, aby se maximalizoval dojezd. Přibližně 8 % až 10 % dojezdu.
Když nastartujete váš vůz Z.E., nic neuslyšíte. Totéž platí při jízdě v dopravní zácpě. Elektromotor využívá energii pouze při zrychlování. Když vůz stojí, je jediná spotřeba energie ze zapnutých přídavných zařízení, například topení nebo klimatizace. V dopravní zácpě, neustále zastavujete, startujete a zpomalujete, a to je ve skutečnosti pro váš elektromotor dobré, protože během zpomalování a brzdění rekuperuje energii (na rozdíl od většiny naftových a benzinových motorů).
Elektronická zařízení mají vliv na dojezd vašeho vozu Renault Z.E., ale jen malý v porovnání se 4 hlavními faktory, které snižují dojezd elektromobilu: typ trasy, rychlost, použití klimatizace a topení a styl jízdy.
Stejně jako všechny baterie i baterie vozů Z.E. má v chladném počasí menší nabití než při běžné teplotě okolí. Vůz Renault ZOE však podstoupil zkoušky v extrémním chladu ve švédské Kiruně, při teplotách -20 °C, a při této teplotě fungoval dokonale normálně. Velmi nízké teploty mohou někdy prodloužit dobu nabíjení, ovlivnit dojezd nebo zvýšit spotřebu v souvislosti s nutností topení.
Vaše smlouva o pronájmu baterie zahrnuje komplexní nonstop poruchové asistenční služby, a to i v případě vybití baterie. Pokud dojde k vybití baterie, někdo přijede a pomůže vám dostat se k nabíjecímu místo dle vašeho výběru v okruhu 80 km.
Nové lithium-ionové akumulátor v elektrických vozech Renault nemají paměťový efekt. Mohou se proto kdykoli nabíjet i částečně, aniž by to mělo vliv na předčasné zhoršení jejich parametrů. Lithium-ionová technologie je v současné době nejúčinnější technologií na trhu: její hustota uložení energie umožňuje uložení více Wh na kg, a zajistit tak optimální dojezd. Neexistují žádná omezení co se týče nabíjení. Je zde také možnost nabíjet baterii i když není úplně vybitá.
Denní míra vybíjení baterie je příliš nízká, je proto zanedbatelná. Trvalo by několik týdnů bez aktivity, aby se projevila významná ztráta nabití.
Většina prodejen v síti Renault je vybavena rychlonabíjecími stanicemi (o výkonu 22 kW na jedno nabíjecí místo). Podívejte se na stránku dole a najděte si nabíjecí místo na https://rpc.gireve.com/fr/api/v1/customers/4/FR/website.html.
Od nákupu po údržbu, včetně každodenního online připojení... objevte, jak elektromobil usnadňuje váš řidičský život.
zjistěte více ohledně našich vozů s elektrickým pohonem
Náš cíl: Poskytnout vám odlišné automobilové zkušenosti kombinující odpovědný přístup k životnímu prostředí s novým potěšením z jízdy.