Potřebujete více informací o vašem multimediálním systému Easy Link?
Bluetooth®, Android Auto™ & Apple Carplay™, online služby, obchod Renault Connect, Aplikace My Renault atd. Prohlédněte si naše odpovědi na často kladené dotazy.
Váš telefon můžete propojit s Easy Link pomocí Bluetooth® a:
Ujistěte se, že je váš chytrý telefon aktualizován na nejnovější verzi softwaru.
Chcete-li spustit test, musíte znát:
Poznámka: Společnost Renault několikrát ročně testuje širokou škálu telefonů, aby zajistila kompatibilitu různých funkcí dostupných na palubě vozu. Je možné že naše týmy váš telefon dosud testovaly a některé funkce nemusí být vždy na některých modelech telefonů dostupné.
Krok 1: Ujistěte se, že váš telefon je správně spárován se systéme Easy Link a že je povolena funkce média (ikona média je zvýrazněna bílou barvou).
Poznámka: Pokud máte problémy se spárováním vašeho telefonu, podívejte se do části Často kladené dotazy (FAQ) „Nemohu spárovat telefon se systémem Easy Link“ ve stejné části nápovědy.
Krok 2: Jakmile je váš telefon spárován se systémem Easy Link, přejděte do nabídky multimédií a klikněte na Média. Vyberte jako zdroj zvuku „Bluetooth®“ a zvolte hudbu na vašem telefonu.
Poznámka: Některé telefony neaktivují funkci médií pokud neobsahují alespoň jeden hudební soubor. Zkontrolujte, zda máte v paměti telefonu uloženou alespoň jednu skladbu.
Váš telefon je možné spárovat se systémem Easy Link pomocí Bluetooth® stisknutím widgetu „Telefon“ nebo, pokud je již připojen jiný telefon, stiskněte zástupce „Telefon“ v horní části obrazovky.
Pro spárování vašeho telefonu se systémem Easy Link postupujte dle níže uvedených kroků:
Na vašem telefonu:
V hlavní nabídce vašeho systému Easy Link:
Poznámka: Do paměti multimediálního systému je možné uložit až 6 telefonů.
Pokud jste nepotvrdili synchronizaci kontaktů, můžete to udělat později. V nabídce „Bluetooth®“ vašeho telefonu zvolte „RENAULT“, a poté „Synchronizovat kontakty“.
Krok 1: Ujistěte se, že je váš telefon správně spárován se systémem Easy Link.
Poznámka: Pokud máte problémy se spárováním vašeho telefonu, prohlédněte si v našich Často kladených dotazech (FAQ) „Jak připojím svůj telefon k systému Easy Link?“ ve stejné části nápovědy.
Krok 2: Chcete-li uskutečnit hovor, přejděte prosím do nabídky telefonu a stiskněte „Kontakty“. Vaše kontakty se automaticky importují na obrazovku Easy Link. Vyberte kontakt, na který chcete zatelefonovat a stisknutím čísla provedete hovor.
Hovor můžete uskutečnit výběrem:
Hovor můžete přijmout přímo klepnutím na zelené tlačítko, které se objeví v horní části obrazovky.
Hovor můžete také přijmout/zavěsit přímo stisknutím tlačítka na volantu.
Krok 1: Pokud máte problémy se spárováním vašeho telefonu se systémem Easy Link, prohlédněte si v našich Často kladených dotazech (FAQ) „Jak připojím svůj telefon k systému Easy Link?“ ve stejné části nápovědy.
Krok 2: Pokud párování stále nefunguje, vyzkoušejte prosím kompatibilitu vašeho telefonu online.
Chcete-li spustit test, musíte znát:
V konkrétních částech na stránce k ověření kompatibility naleznete vysvětlení, jak tyto informace najít.
Krok 3: Pokud nedojdete ke kladným výsledkům v našem testu kompatibility nebo nemůžete najít vaši verzi OS v seznamu:
Postup zapnutí hlasového ovládání Android Auto™: OK Google, máte několik možností:
Způsob 1: Stiskněte a podržte tlačítko „Push To Talk“ na volantu, dokud neuslyšíte pípnutí.
Způsob 2: Klikněte na ikonu „mikrofon“ v pravém horním rohu vaší obrazovky, když používáte Android Auto™. Poté uslyšíte pípnutí.
Způsob 3: Vyslovte „Ok Google“, poté Android Auto™ vydá pípnutí.
Hlasové ovládání OK Google vám umožňuje ovládat některé aplikace hlasem, např. provedení telefonního hovoru, přehrávání hudby, odeslání textové zprávy nebo odpověď na zprávy, použití map a získání tras navigace, vytváření připomínek atd.
např. „Call 'jméno kontaktu'", „Send a message to 'jméno kontaktu“, „Create a route for 'adresa“, atd.
Android Auto™ je vybaveno 4 vlastními aplikacemi:
V obchodě Google Play můžete nainstalovat další aplikace, které jsou kompatibilní s aplikací Android Auto™, např. Waze, WhatsApp či Spotify a Deezer.
Chcete-li si prohlédnout seznam kompatibilních aplikací, přejděte na tento odkaz: g.co/androidauto.
Poznámka: Během jízdy je možné na platformě Android Auto™ použít pouze aplikace certifikované společností Google a stažené na váš telefon.
Nejprve se ujistěte, že jste v oblasti, kde je platforma CarPlay dostupná.
Chcete-li připojit váš iPhone k Apple CarPlay™, postupujte dle níže uvedených kroků:
Poznámka: Společnost Apple doporučuje použití certifikovaných kabelů, aby se zabránilo odpojování či jiným problémům.
Poznámka: Váš iPhone je možné i nadále použít i když je připojen pomocí USB kabelu.
Pokud jsou Wi-Fi a Bluetooth vypnuty, iPhone doporučí jejich aktivaci nebo připojení USB kabelu. Apple CarPlay™ však může fungovat pouze s USB kabelem. Stiskněte tedy „Pouze USB“ na vašem telefonu iPhone.
Chcete-li používat Apple CarPlay™, musíte mít iPhone 5 nebo novější model a iOS 7.1 nebo vyšší.
Poznámka: Aby byla zajištěna kompatibilita vašeho chytrého telefonu s Apple CarPlay™ doporučujeme instalovat veškeré dostupné aktualizace softwaru.
synchronizace aplikace My Renault s mým vozem
vyhledávání adresy Google
Pro přístup do obchodu Renault Connect musíte nejprve vytvořit váš účet v My Renault. Postupujte prosím dle následujících kroků:
Poznámka: Přístup k vašemu účtu chrání heslo. Uchovávejte jej v bezpečí.
Poznámka: Pokud ve vaší příchozí poště nenajdete aktivační e-mail, zkontrolujte složku nevyžádané pošty (spam).
Chcete-li přidat váš vůz k vašemu účtu My Renault, postupujte dle následujících kroků:
Poznámka: Pokud jste si dosud nevytvořili účet, přečtěte si prosím v našich Často kladených dotazech „Jak získám přístup do obchodu Renault Connect?“ ve stejné části nápovědy.
Poznámka: Pokud neznáte VIN, přečtěte si naše Často kladené dotazy „Kde mohu najít VIN?“.
Váš vůz je nyní přidán k vašemu účtu My Renault.
Pokud nemůžete přidat váš vůz do virtuální garáže My Renault, postupujte prosím dle následujících kroků:
Obchod Renault Connect vám umožňuje provádět různé úkony:
Poznámka: Pro přístup k obchodu Renault Connect se musíte přihlásit k účtu My Renault a kliknout na záložku „Obchod Renault Connect“ .
Obnovení online služeb:
Chcete-li využít online služby v aplikaci My Renault, musíte mít chytrý telefon s následující verzí softwaru:
Pro vytvoření vašeho účtu v aplikaci My Renault a přístup k veškerému jejímu obsahu, postupujte dle následujících kroků:
Poznámka: Přístup k vašemu účtu chrání heslo. Uchovávejte jej v bezpečí.
Poznámka: Pokud ve vaší příchozí poště nenajdete aktivační e-mail, zkontrolujte složku nevyžádané pošty (spam).
Chcete-li přidat váš vůz k vašemu účtu My Renault, postupujte dle následujících kroků:
Poznámka: Pokud jste si dosud nevytvořili účet, přečtěte si prosím v našich Často kladených dotazech „Jak vytvořím účet v aplikaci My Renault?“ ve stejné části nápovědy.
Poznámka: Pokud neznáte VIN vašeho vozu, přečtěte si v našich Často kladených dotazech „Kde mohu najít VIN mého vozu?“. ve stejné části nápovědy.
Ano, k vašemu účtu My Renault je možné přidat více vozů.
Postup:
Poznámka: V případě potřeby si můžete přečíst v našich Často kladených dotazech „Jak přidám vůz ke svému účtu My Renault?“ ve stejné části nápovědy.
Synchronizace vaší aplikace My Renault s vaším vozem je nezbytný krok, abyste mohli využít online funkce vaší aplikace My Renault.
Chcete-li synchronizovat aplikaci My Renault s vaším vozem, proveďte prosím následující kroky:
Poznámka: Další podrobnosti naleznete v našich Často kladených dotazech „Jak vytvořím účet v aplikaci My Renault?“ ve stejné části nápovědy.
Poznámka: Pokud oznámení zmizí dříve, než zadáte kód, můžete jej opět najít kliknutím na malou ikonu „post-it“ v horní části vaší obrazovky.
Pokud však neobdržíte oznámení obsahující kód na centrální obrazovce vašeho vozu, vyčkejte 5 minut, poté znovu zahajte synchronizaci z aplikace My Renault.
Poznámka: Pokud však podmínky úspěšné synchronizace nebyly splněny, provedeme vás krok za krokem v aplikaci My Renault. Obzvláště, pokud jste právě aktivovali vaše služby ve vašem voze, vyčkejte několik hodin, než budete synchronizovat účet My Renault s vozem.
K vašemu účtu My Renault je možné přidat více vozů. Není však možné mít stejný vůz synchronizovaný s několika účty My Renault.
Poznámka: Přečtěte si prosím „Je možné k mému účtu My Renault přidat více vozů?“ v našich Často kladených dotazech ve stejné části nápovědy.
Zde je několik možných důvodů:
Chcete-li využít služeb v aplikaci My Renault, musí být tyto služby předem aktivovány ve vašem voze.
Pro aktivaci těchto služeb ve vašem voze postupujte dle následujících kroků:
Abyste si mohli užít vašich služeb z aplikace My Renault, musíte také synchronizovat aplikaci My Renault s vaším vozem.
Chcete-li synchronizovat váš vůz s aplikací My Renault:
VIN je identifikační číslo vašeho vozu. Skládá se z 17 číslic.
Můžete jej najít ve velkém technickém průkazu vašeho vozu v části E nebo v levém dolním rohu vašeho čelního skla.
VIN je nutné k přidání vozu do vašeho účtu My Renault.
Vaši e-mailovou adresu propojenou s vaším účtem My Renault můžete změnit pomocí následujících kroků:
Chcete-li odeslat cílové místo z aplikace My Renault do vašeho vozu, postupujte dle následujících kroků:
Prodejní zastoupení Renault můžete najít v aplikaci My Renault následovně:
Nejprve zkontrolujte, zda je váš vůz připojen s aktivním sdílením dat.
Chcete-li připravit váš vůz k prodeji, postupujte prosím dle následujících kroků:
Poznámka: Přečtěte si prosím v našich často kladených dotazech „Jak odstraním můj vůz z aplikace My Renault?" ve stejné části nápovědy.
Chcete-li odstranit váš vůz z aplikace My Renault, postupujte dle následujících kroků:
Poznámka: Pokud máte ve vašem účtu My Renault několik vozů, vyberte, který chcete odstranit.
nápověda
Online služby pro elektrické vozy
Zjistěte odpovědi na vaše otázky o online službách pro elektrické vozy Renault.
Chcete-li naplánovat nabíjení vašeho vozu Renault Zoe pomocí obrazovky Easy Link, postupujte prosím dle následujících kroků:
• V hlavní nabídce klikněte na „Nastavení“, poté „Vůz“ ve spodní části obrazovky.
• Otevřete nabídku EV a klikněte na záložku „Nabíjení“ v levém dolním rohu obrazovky.
• Nabíjení naprogramujete kliknutím na „Programovat“. Zadejte vaše předvolby (čas zahájení, čas ukončení a vybrané dny). Poté můžete si prohlédnout všechna svá nastavení v záložce „Kalendář“.
• Vybrané dny a časy se zobrazí kliknutím na šipku.
Poznámka:
Chcete-li naplánovat klimatizování vašeho vozu Renault Zoe pomocí obrazovky Easy Link, postupujte prosím dle následujících kroků:
Pokud tento postup není funkční, zkontrolujte následující:
Poznámka: Když je aktivován plán, okamžité nabíjení není možné.
Chcete-li spustit klimatizaci přímo z mobilní aplikace My Renault, klikněte na tlačítko nacházející se pod dojezdem vašeho vozu a stavem baterie.
Chcete-li naplánovat klimatizaci, klikněte na záložku „Pohodlí" pro přístup k možnostem plánování.
Pokud tento postup není funkční, zkontrolujte následující:
Chcete-li získat online služby v aplikaci My Renault, musíte mít chytrý telefon s některou ze 3 nejnovějších verzí operačního systému Android nebo iOS.
Zkontrolujte verzi, kterou používáte na vašem telefonu a zjistěte, jak ji můžete aktualizovat kliknutím na následující odkazy:
Chcete-li získat přístup k online službám pro elektrické vozy, zde je postup, který musíte provést na svém mobilním telefonu:
Ne. Pro přístup k těmto online službám pro elektrické vozy si musíte vytvořit účet pomocí aplikace My Renault pro chytré telefony.
Pro obnovení vašich online služeb přejděte do vašeho zákaznického prostoru na stránkách My Renault, poté přejděte do obchodu.
Poté budete moci zobrazit stav vašich služeb a v případe potřeby je obnovit nebo si koupit nové služby.
Z vaší mobilní aplikace My Renault si můžete připravit trasu a zjistit nejvhodnější dobíjecí stanice pro vaši trasu.
Vyplněním informací o vaší trase (úroveň nabití baterie, počet cestujících, počet zavazadel atd.) můžete získat odhad trasy simulující vaši cestu a dobu nabíjení.
Při odhadu trasy nemůžeme zaručit dostupnost nabíjecích míst v cílovém místě.
Podívejte se do našich uživatelských příruček
Potřebujete více informací?
multimediální systém
Easy Link
kompatibilita
zkontrolujte kompatibilitu se svým telefonem