výkonRenault 5 Turbo 3E

Renault 5 Turbo 3E, nejvýkonnější a nejvyspělejší model v historii značky*, je ztělesněním nefalšované sportovní vášně.

* čeká na homologaci

Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980

technické

pohonná jednotka2 elektromotory v zadních kolechturbem přeplňovaný benzínový čtyřválec na benzín, umístěný vzadu uprostřed, pětistupňová manuální převodovka
převodové ústrojípohon zadních kolpohon zadních kol
max. výkon540 k (400 kW)*160 k při 6 000 ot/min
max. točivý moment4 800 Nm206 Nm
poměr hmotnosti a výkonu2,7 kg/k6 kg/k
platformaspecifická personalizovanáRenault 5 drift

objemy a rozměry

délka4,08 m3,66 m
šířka2,03 m1,75 m
výška1,38 m1,32 m
rozvor2,57 m2,43 m
pohotovostní hmotnost v provozním stavu1 400 kg*970 kg
poměr hmotnosti a výkonu2,7 kg/k6 kg/k

výkon

z 0 na 100 km/hza méně než 3,5 s*6,9 s
z 0 na 200 km/hza méně než 9 s*/
z 80 na 120 km/hza méně než 2 s*/
400 m DAza méně než 11 s*15 s
1 000 m DAza méně než 20 s*27,8 s
max. rychlost270 km/h*více než 200 km/h

elektrický

odhadovaný dojezd dle WLTPvíce než 400 km*/
AC nabíjecí výkon11 kW/
DC nabíjecí výkonaž 350 kW/
doba DC nabíjení 15 % až 80 %15 minut* na 300kW DC nabíječce/
napětí800 V/
kapacita baterie (účinná)70 kWh/
zelená nálepka0/

* technické specifikace se mohou před homologací vozu změnit

více informací o

výkon výjimečný

Renault 5 Turbo 3E

nefalšovaný sportovní charakter

Dva elektromotory společně vyvíjejí výkon až 540 koní (400 kW), vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za méně než 3,5 sekundy a na závodní trati dosáhne maximální rychlosti 270 km/h. Duch turba je zpět v radikální podobě.

výkonný a okamžitý točivý moment

Dva elektromotory v zadních kolech vyvíjejí okamžitě dostupný celkový točivý moment 4 800 Nm pro instantní a plynulou akceleraci. Speciální pneumatiky na 20″ discích zajišťují neuvěřitelnou přilnavost k vozovce. Ještě radikálnější tlačítko „overtake“ na volantu spouští zvýšení výkonu, když chcete předjíždět.

inovativní technologie motorů integrovaných v kolech

Umístěním obou motorů přímo do zadních kol je veškerý výkon přenášen beze ztrát, což zaručuje maximální citlivost a lepší energetickou účinnost. Toto řešení redukuje počet dílů a hmotnost, což zlepšuje obratnost, výkonnost a dojezd modelu Renault 5 Turbo 3E. Schopnost ovládat rozdělení točivého momentu na jednotlivá kola zajišťuje optimální kontrolu předního pohonu, přilnavost a obratnost.

hbitost dechberoucí

Renault 5 Turbo 3E

jedinečná struktura

Karbonová nástavba kombinuje lehkost a tuhost na struktuře s působivým poměrem délky k šířce 2 (4,08 m délka a 2,03 m šířka). Renault 5 Turbo 3E má šířku supersportu, ale je o desítky centimetrů kratší, díky čemuž by mohl nést označení mini-supersport.

strhující jízdní zážitek

S pohotovostní hmotností 1 450 kg a výkonem 540 k v zadních kolech nabízí Renault 5 Turbo 3E výjimečný poměr hmotnosti k výkonu 2,7 kg/k. Rozvor 2,57 m a nízko položené těžiště díky baterii v podlaze zajišťují nejvyšší možnou obratnost.

řízení na míru

K dispozici je několik jízdních režimů. Na závodní dráze umožňuje režim „race“ 1 a jeho funkce „drift assist“2 v kombinaci s rallyovou ruční brzdou radikální driftování v zatáčkách. Na silnici lze chování vozu přizpůsobit od komfortního po dynamické pomocí režimů „normal“, „sport“ a „snow“3.

1 závodění

2 kontrolovaný drift, se 3 úrovněmi asistence

3 sníh

temperament elektrický

Renault 5 Turbo 3E

zcela nová platforma

Při vývoji modelu Renault 5 Turbo 3E se uplatnily nejlepší odborné kompetence a dovednosti Renault Group. Hliníkovou platformu vyvinuli konstruktéři Alpine Cars v zájmu co nejnižší hmotnosti a maximální obratnosti.

dostupný dojezd

Baterie s kapacitou 70 kWh umístěná pod podlahou umožňuje dojezd podle metodiky WLTP více než 400 km* na silnici a fenomenální výkon na závodní trati. Výkon, ať jste kdekoli.
* technické specifikace se mohou před homologací vozu změnit

superrychlé nabíjení

Baterie podporuje ultrarychlé nabíjení díky infrastruktuře 800 V a výkonu až 350 kW DC. Pouhých 15 minut stačí k nabití z 15 % na 80 %.

potřebujete více informací?