Sportovní řada
Modely R.S. a R.S. Line vybavené technologiemi vyvinutými pro závodní dráhu jsou považovány za vlajkové lodě v nabídce Renault.
Za volantem sedí stovky tisíc řidičů, kteří svoji vášeň pro Renault Sport přenášejí na silnice po celé planetě.
výbava R.S. Line
Výbava R.S. Line dodává ještě vyšší sportovní aspekt splňující potřeby našich zákazníků, kteří chtějí vystoupit z davu díky dynamickému vzhledu vozu.
nabídka vozů R.S.
Nabídka vozů R.S. nabízí nejlepší výkon a nekompromisní potěšení z jízdy: to nejlepší z Renault Sport.
Ze závodní dráhy na silnici
Motoristický sport je laboratoří pro nová technologická řešení a je hnací silou našich inovací.
Než abychom si tato řešení šetřili pro závodní dráhu, použili jsme je u našich standardních vozů, abyste si užili ještě více výkonu, spolehlivosti a potěšení z jízdy.
4CONTROL
Aktivní řízení všech 4 kol pro vyšší přesnost. Tato inovace umožňuje natáčení zadních kol pomocí elektrického aktivátoru.
Kalibrace provedená techniky Renault Sport kombinuje sportovnost, dynamiku a přesné zatáčení pro potěšení z jízdy a vzrušující nové zážitky.
R.S. Monitor
Během pouhých několika let systémy pro získávání dat uskutečnily revoluci ve způsobu práce pro jezdce v motoristickém sportu. Se systémem R.S. Monitor, jsou nyní tyto technologie k dispozici pro všechny!
R.S. Monitor, který je součástí systému Easy Link, zobrazuje telemetrické údaje ze senzorů vozu (tlak, teplota, otáčky motoru, úhel natočení volantu atd.) ve formě digitálních nebo grafických ukazatelů.
Launch Control
Pokud jste vždy snili o dokonalé optimalizaci rozjezdu, budete zbožňovat Launch Control. Tento elektronický asistenční systém řidiče je speciálně navržen pro co nejrychlejší rozjezd: točivý moment motoru je neustále upravován tak, aby poskytoval kolům maximální přilnavost, aniž by docházelo k nadměrnému prokluzu kol.
R.S. Vision
Výkon modelů R.S. se ale neskrývá jen v šasi. Tento systém seskupuje 4 vysoce výkonné funkce osvětlení do jediné jednotky:
technologie turbodmychadla s kuličkovými ložisky
Technologie turbodmychadla byla představena ve Formuli 1 v roce 1977, a jejím průkopníkem byla značka Renault. V současné době je použita u většiny modelů vč. Megane R.S.
V roce 2018 byl vůz Megane R.S. vybaven novou technologií „kuličkových ložisek“ přímo z moderních vozů F1. Turbo, které dosahuje téměř 200 000 ot/min, je nyní osazeno keramickým kuličkovým ložiskem.
Renault Sport je také...
bohatá historie
120 let sportovních výzev
Série Renault Sport
vášeň pro motoristický sport